مصاحبه آرشیو خبر ها
از دیدگاه تاریخی این دیدار بزرگ ترین بازی در فوتبال ایتالیا است

از دیدگاه تاریخی این دیدار بزرگ ترین بازی در فوتبال ایتالیا است

آلوارو موراتا در مصاحبه ی جدید خود می گوید که مجموعه ی یوونتوس هنوز تشنه ی پیروزی است و او و هم تیمی هایش می خواهند در دیدار روز شنبه مقابل میلان پیروز شوند.

بیانکونری شروع ضعیفی در این فصل داشته است و در حال حاضر پس از 12 هفته در رتبه ی هفتم سری آ قرار دارد.

موراتا در مصاحبه با کانال تلویزیونی یوونتوس گفت:

" از دیدگاه تاریخی این دیدار بزرگ ترین بازی در فوتبال ایتالیا است."

" ما می خواهیم برنده ی این دیدار باشیم تا بتوانیم به رتبه های بالای جدول صعود کنیم. درست است که فصل را به بهترین نحو آغاز نکرده ایم، اما پس از تغییرات زیاد در بازیکنان تیم کار آسانی نداشتیم."

" حالا پس از مدتی همدیگر را بهتر می شناسیم و روز به روز بهتر بازی می کنیم. ما هنوز تشنه ی پیروزی هستیم و می خواهیم به جایگاه خود که صدر جدول لیگ است بازگردیم."

" امسال حریفان ما بهتر شده اند، آن ها خود را تقویت کرده اند و بازی های لیگ بسیار دشوار است. در حال حاضر حداقل چهار یا پنج تیم هستند که می توانند برای رقابت بر سر اسکودتو رقابت کنند."

تنها یک تساوی در مقابل سویا یا منچسترسیتی یوونتوس را به مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان می رساند. موراتای جوان در این باره گفت:

" تاکنون نسبت به فصل گذشته حتی عملکرد بهتری داشته ایم، به خاطر اینکه فصل گذشته در این مرحله اینقدر به صعود از گروه نزدیک نبودیم، حالا دو بازی مهم پیش رو داریم و باید در این دیدارها برنده شویم."

" شب چهارشنبه، همانند مواقعی که بازی های لیگ قهرمانان در ورزشگاه یوونتوس برگزار می شود فوق العاده خواهد بود. ما در مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا بازی خواهیم کرد و برای برد در این دیدار تمام تلاش خود را خواهیم کرد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: